Поліграфія для бізнесу, упаковка, виробництво книг та журналів – друкарський дім CHECKMATE

14.11.2016
<p>Наука, що вивчає колір, поєднання кольорів, їх контрасти і гармонію, особливості сприйняття кольору людиною, колірну мова і культуру, називається колористикою. Також вплив кольору на настрої і почуття людини детально вивчає психологія. Підбір кольору для дизайну це завжди трудомісткий процес. Потрібно домогтися правильних акцентів і поєднань, щоб не просто привернути увагу потенційного клієнта до свого товару/послуги, а й запам'ятатися йому надовго.<br />
У рекламі колір виконує перелік незамінних функцій. Крім залучення уваги він викликає розуміння суті пропонованого товару/послуги, збільшує запам'ятовуваність реклами, виділяє найбільш вагомі її компоненти, підкреслює позитивні властивості продукту, формує позитивне ставлення до реклами і продукту в цілому.</p>

<p><big>Як це працює?</big></p>

<ul>
	<li>Повнокольорові друковані рекламні вироби привертають увагу більше, ніж монохромні, навіть якщо у них лаконічний дизайн.</li>
	<li>Колірна пам'ять дозволяє нам дуже швидко розпізнати товар за кольором упаковки, наприклад в дизайні упаковки для м'ятних жуйок часто присутні відтінки зеленого, а в пошуках ягідного чаю ми станемо шукати упаковку з червоними, рожевими, фіолетовими відтінками.</li>
	<li>Колір гарно допомагає запам'ятати рекламу. За статистикою чорно-білі рекламні вироби запам'ятовує 40% аудиторії, двоколірні - 45%, а повнокольорові - до 70%.</li>
	<li>Видимі кольорові зображення, такі як фотографії, графіка, допоможуть чіткіше сформулювати образ пропонованого товару.</li>
	<li>Кольорові рішення свідомо орієнтують клієнтів в цінах. Елементи срібла, золота, поєднань чорного і червоного, синього з сріблом, пурпурного або зеленого із золотом заздалегідь натякають на клас товару і статусність виробника. Безглузді поєднання говорять про кустарний підхід до верстки дизайну, а отже і про клас товару.</li>
</ul>

<p>Далі ми подамо конкретний вплив кольорів в різних контекстах реклами.</p>

<p>ЧЕРВОНИЙ КОЛІР - упевнено передує в рекламному бізнесі. Він викликає підвищену емоційну реакцію, налаштовує споживача на рішучість, закликає негайно придбати товар / скористатися послугою. Якщо Ваша компанія не має наміру настільки відкрито закликати клієнтів можна використовувати відтінки червоного, вони викликають більш осмислену реакцію. Пурпурний і бордовий символізують вишуканість і солідність, рожевий - ніжність. У комбінаціях кольорів червоний варто залишати провідним, так ваша реклама буде запам'ятовуватися краще.</p>

<p>ЖОВТИЙ КОЛІР - зараховується до солярних кольорів. Стимулює мозок і зір, створює атмосферу тепла і затишку, підвищує настрій. Жовтий є найсвітлішим кольором в спектрі, розміщений рекламний текст жовтого кольору на темному тлі буде однаково добре виглядати на великих відстанях і не дуже. Як правило, жовтий використовують у рекламі дитячих товарів, розваг, відпочинку.</p>

<p>ЗЕЛЕНИЙ КОЛІР найчастіше символізує товари і послуги, пов'язані зі здоров'ям і сферами медицини, біології, екології. Психологи вважають відтінки зеленого заспокійливими, розслаблюючими. Саме тому зелений часто використовують в якості фону, або для логотипів медичних установ. Якщо, наприклад, подавати рекламу медпослуг у відтінках червоного, або чорного, вона буде здаватися непереконливою, оскільки в цьому контексті червоний буде підсвідомо асоціюватися з кров'ю, а чорний зі скорботою. У відтінках зеленого реакція буде врятована від страху і занепокоєння.</p>

<p>СИНІЙ КОЛІР символізує безтурботність, спокій, умиротворення. Деталі синього кольору в рекламній продукції не зможуть прикувати до себе увагу відразу, але вони гарантовано не викличуть відрази.</p>

<p>БІЛИЙ КОЛІР - символ чистоти, символ початку. Білий колір - стандартний фон для будь-якої рекламної продукції. Він не викликає емоцій, не закликає до покупки.</p>

<p>ЧОРНИЙ КОЛІР - головний колір у поліграфічній типографіці. Найбільш відповідний для читабельності практично будь-якого шрифту. Чорний підкреслює витонченість, створює відчуття таємничості в деяких контекстах. Використовуючи техніку

Звичайно ж, те, який колір обрати та які асоціації він може викликати, багато в чому залежить від контексту, але в той же час, безглуздо підібраний колір може вбити навіть найбільш "продаючий" рекламний текст.

" itemprop="image">

Наука, що вивчає колір, поєднання кольорів, їх контрасти і гармонію, особливості сприйняття кольору людиною, колірну мова і культуру, називається колористикою. Також вплив кольору на настрої і почуття людини детально вивчає психологія. Підбір кольору для дизайну це завжди трудомісткий процес. Потрібно домогтися правильних акцентів і поєднань, щоб не просто привернути увагу потенційного клієнта до свого товару/послуги, а й запам'ятатися йому надовго.
У рекламі колір виконує перелік незамінних функцій. Крім залучення уваги він викликає розуміння суті пропонованого товару/послуги, збільшує запам'ятовуваність реклами, виділяє найбільш вагомі її компоненти, підкреслює позитивні властивості продукту, формує позитивне ставлення до реклами і продукту в цілому.

Як це працює?

  • Повнокольорові друковані рекламні вироби привертають увагу більше, ніж монохромні, навіть якщо у них лаконічний дизайн.
  • Колірна пам'ять дозволяє нам дуже швидко розпізнати товар за кольором упаковки, наприклад в дизайні упаковки для м'ятних жуйок часто присутні відтінки зеленого, а в пошуках ягідного чаю ми станемо шукати упаковку з червоними, рожевими, фіолетовими відтінками.
  • Колір гарно допомагає запам'ятати рекламу. За статистикою чорно-білі рекламні вироби запам'ятовує 40% аудиторії, двоколірні - 45%, а повнокольорові - до 70%.
  • Видимі кольорові зображення, такі як фотографії, графіка, допоможуть чіткіше сформулювати образ пропонованого товару.
  • Кольорові рішення свідомо орієнтують клієнтів в цінах. Елементи срібла, золота, поєднань чорного і червоного, синього з сріблом, пурпурного або зеленого із золотом заздалегідь натякають на клас товару і статусність виробника. Безглузді поєднання говорять про кустарний підхід до верстки дизайну, а отже і про клас товару.

Далі ми подамо конкретний вплив кольорів в різних контекстах реклами.

ЧЕРВОНИЙ КОЛІР - упевнено передує в рекламному бізнесі. Він викликає підвищену емоційну реакцію, налаштовує споживача на рішучість, закликає негайно придбати товар / скористатися послугою. Якщо Ваша компанія не має наміру настільки відкрито закликати клієнтів можна використовувати відтінки червоного, вони викликають більш осмислену реакцію. Пурпурний і бордовий символізують вишуканість і солідність, рожевий - ніжність. У комбінаціях кольорів червоний варто залишати провідним, так ваша реклама буде запам'ятовуватися краще.

ЖОВТИЙ КОЛІР - зараховується до солярних кольорів. Стимулює мозок і зір, створює атмосферу тепла і затишку, підвищує настрій. Жовтий є найсвітлішим кольором в спектрі, розміщений рекламний текст жовтого кольору на темному тлі буде однаково добре виглядати на великих відстанях і не дуже. Як правило, жовтий використовують у рекламі дитячих товарів, розваг, відпочинку.

ЗЕЛЕНИЙ КОЛІР найчастіше символізує товари і послуги, пов'язані зі здоров'ям і сферами медицини, біології, екології. Психологи вважають відтінки зеленого заспокійливими, розслаблюючими. Саме тому зелений часто використовують в якості фону, або для логотипів медичних установ. Якщо, наприклад, подавати рекламу медпослуг у відтінках червоного, або чорного, вона буде здаватися непереконливою, оскільки в цьому контексті червоний буде підсвідомо асоціюватися з кров'ю, а чорний зі скорботою. У відтінках зеленого реакція буде врятована від страху і занепокоєння.

СИНІЙ КОЛІР символізує безтурботність, спокій, умиротворення. Деталі синього кольору в рекламній продукції не зможуть прикувати до себе увагу відразу, але вони гарантовано не викличуть відрази.

БІЛИЙ КОЛІР - символ чистоти, символ початку. Білий колір - стандартний фон для будь-якої рекламної продукції. Він не викликає емоцій, не закликає до покупки.

ЧОРНИЙ КОЛІР - головний колір у поліграфічній типографіці. Найбільш відповідний для читабельності практично будь-якого шрифту. Чорний підкреслює витонченість, створює відчуття таємничості в деяких контекстах. Використовуючи техніку "послідовного контрасту", всі кольори можна зробити більш насиченим, просто розмістивши їх на чорному тлі. Головне, аби вони були дійсно контрастними. У той же час, не варто розміщувати багато тексту на чорному тлі, читання буде дуже виснажливим.

Звичайно ж, те, який колір обрати та які асоціації він може викликати, багато в чому залежить від контексту, але в той же час, безглуздо підібраний колір може вбити навіть найбільш "продаючий" рекламний текст.

Задавайте запитання в Instagram Задавайте запитання в Telegram