Поліграфія для бізнесу, упаковка, виробництво книг та журналів – друкарський дім CHECKMATE

28.05.2016
<p><em><strong>Кожен замовник бажає отримати унікальний поліграфічний продукт. Відповідно хороший дизайнер у своїй роботі максимально уникає штампів, кліше і заїжджених технік. Нові тенденції в дизайні з'являються вкрай рідко. Правильніше буде сказати, що застарілs тенденції видозмінюються і плавно перетікають в нові.<br />
Чітко виділити певні техніки і прийоми в дизайні і назвати їх

LINE ART

Один з яскравих проявів мінімалізму в дизайні поліграфічної продукції, реклами та веб-дизайні. Останнім часом line art використовується для створення логотипів. Його особливість полягає в зображенні логотипу однією, або декількома кривими і прямими лініями в одному колірному рішенні. Найчастіше використовуються лінії чорного кольору на тлі пастельних відтінків.
У первинному своєму вигляді line art з'явився ще в середньовіччі. Першими прикладами робіт в цьому стилі були гравюри. Хоча, якщо дивитися виключно на техніку і не брати до уваги тенденційні видозміни, то роботою в стилі line art можна вважати будь-який чорно-білий ескіз.

 

РЕТРО ТА ВІНТАЖ

Сьогодні, використовуючи ретроспективні стилі, дизайнери все частіше звертаються до сучасного ретро. У чому особливість цього напряму?
Сучасне ретро орієнтується на стилістику 70х-80х років. У такому дизайні використовують зображення популярної у другій половині минулого століття техніки та інших атрибутів: фотоплівка, дискети, пейджери, вінілові програвачі та диски, аудіокасети, ракети. Також впізнаваним атрибутом цієї епохи є піксель-арт.
Вінтажний стиль, на відміну від сучасного ретро, ​​виглядає більш романтично. Крім того, в ньому присутня велика кількість "ручної роботи". Під цим виразом мається на увазі те, що більшість вантажних надписів доводиться промальовувати власноруч. Навіть при наявності величезного вибору шаблонів ручна робота якісно виділяється в дизайні винтажной поліграфії. Крім того, поліграфічна продукція у вінтажному стилі часто доповнюється висічкою і / або сліпим тисненням.

  

ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. ПОЛІГОНАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Особливість полігонального стилю - спрощення реалістичних фігур в композиціях посередництвом гострих геометричних форм.
При цьому, зображення залишається об'ємним за рахунок гри контрастів і поетапного накладення шарів.
Перевага цього стилю в тому, що такі прості фігури повністю передають закладений в них сенс. Такий стиль часто використовується і для створення логотипів. Полігональні логотипи дуже прості для сприйняття, однаково гармонійно виглядають як в яскравих кольорових варіаціях, так і в приглушених тонах.

  

НЕГАТИВНИЙ ПРОСТІР

Негативний простір часто використовують для створення логотипу та брендингу. Вміле використання цього стилю - це вже запорука цікавої реклами. Негативний простір зручно використовувати для того, аби підкреслити силует предмета, або створити цікаву композицію.
Простими словами, використовуючи фон, створюється логотип без контуру, на перший погляд нагадує знайомий і зрозумілий предмет, але, розглядаючи логотип далі, стає зрозуміло, що він складений з букв, або цифр, які символізують назву компанні.
Навколишній простір, а не сам предмет формує з художньої точки зору цікаві форми. Його і називають негативним простором логотипу.

  

" itemprop="image">

Кожен замовник бажає отримати унікальний поліграфічний продукт. Відповідно хороший дизайнер у своїй роботі максимально уникає штампів, кліше і заїжджених технік. Нові тенденції в дизайні з'являються вкрай рідко. Правильніше буде сказати, що застарілs тенденції видозмінюються і плавно перетікають в нові.
Чітко виділити певні техніки і прийоми в дизайні і назвати їх "новими" практично неможливо. Проте ми можемо виділити найбільш популярні тренди на сьогоднішній день.

LINE ART

Один з яскравих проявів мінімалізму в дизайні поліграфічної продукції, реклами та веб-дизайні. Останнім часом line art використовується для створення логотипів. Його особливість полягає в зображенні логотипу однією, або декількома кривими і прямими лініями в одному колірному рішенні. Найчастіше використовуються лінії чорного кольору на тлі пастельних відтінків.
У первинному своєму вигляді line art з'явився ще в середньовіччі. Першими прикладами робіт в цьому стилі були гравюри. Хоча, якщо дивитися виключно на техніку і не брати до уваги тенденційні видозміни, то роботою в стилі line art можна вважати будь-який чорно-білий ескіз.

 

РЕТРО ТА ВІНТАЖ

Сьогодні, використовуючи ретроспективні стилі, дизайнери все частіше звертаються до сучасного ретро. У чому особливість цього напряму?
Сучасне ретро орієнтується на стилістику 70х-80х років. У такому дизайні використовують зображення популярної у другій половині минулого століття техніки та інших атрибутів: фотоплівка, дискети, пейджери, вінілові програвачі та диски, аудіокасети, ракети. Також впізнаваним атрибутом цієї епохи є піксель-арт.
Вінтажний стиль, на відміну від сучасного ретро, ​​виглядає більш романтично. Крім того, в ньому присутня велика кількість "ручної роботи". Під цим виразом мається на увазі те, що більшість вантажних надписів доводиться промальовувати власноруч. Навіть при наявності величезного вибору шаблонів ручна робота якісно виділяється в дизайні винтажной поліграфії. Крім того, поліграфічна продукція у вінтажному стилі часто доповнюється висічкою і / або сліпим тисненням.

  

ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. ПОЛІГОНАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Особливість полігонального стилю - спрощення реалістичних фігур в композиціях посередництвом гострих геометричних форм.
При цьому, зображення залишається об'ємним за рахунок гри контрастів і поетапного накладення шарів.
Перевага цього стилю в тому, що такі прості фігури повністю передають закладений в них сенс. Такий стиль часто використовується і для створення логотипів. Полігональні логотипи дуже прості для сприйняття, однаково гармонійно виглядають як в яскравих кольорових варіаціях, так і в приглушених тонах.

  

НЕГАТИВНИЙ ПРОСТІР

Негативний простір часто використовують для створення логотипу та брендингу. Вміле використання цього стилю - це вже запорука цікавої реклами. Негативний простір зручно використовувати для того, аби підкреслити силует предмета, або створити цікаву композицію.
Простими словами, використовуючи фон, створюється логотип без контуру, на перший погляд нагадує знайомий і зрозумілий предмет, але, розглядаючи логотип далі, стає зрозуміло, що він складений з букв, або цифр, які символізують назву компанні.
Навколишній простір, а не сам предмет формує з художньої точки зору цікаві форми. Його і називають негативним простором логотипу.

  

Задавайте запитання в Instagram Задавайте запитання в Telegram